Continuturile amenintatoare, ofensive sau indecente sunt interzise, fie daca sunt in format public, mesaje private, comentarii la orice postare de pe acest blog, propaganda rasista, sau alte activitati care nu sunt etice sunt de asemenea interzise. Pentru ca ceea ce vei scrie pe acest blog sa si ramana postat, trebuie sa fii politicos in tot ceea ce vei face aici.
MULTUMESC PENTRU INTELEGERE !
Protected by Copyscape Original Content Check

7 februarie 2010

Pentru tine...



Sa nu ma intrebi iubitul meu,

In lipsa ta daca mi-e greu,

Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,

Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,

Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,

Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,

Sa nu ma-ntrebi daca mai plang,

Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,

Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea,

Si suferinta si tristetea;

Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,

Nici daca am cunoscut iubirea,

Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,

In jur de pot sa mai privesc,

Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,

Nici daca vad pe cer ca-i soare,

Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund,

Frumosul meu cu suflet bland,

La orice-ai vrut sau vrei sa sti,

Raspunsuri, inger, vei primi,

In lipsa ta mi-e greu iubire,

Iubesc, traiesc in amintire,

De chipul tau imi este dor,

Eu fara tine vreau sa....mor,

In noapte lacrima-mi ascund,

De dragul tau iubire plang,

Cu tine-n gand adorm cu greu,

In vis apari mereu, mereu,

Ce-i frumusetea? Chipul tau!

Ce-i suferinta? Dorul meu!

Ce-i tristetea? Viata mea!

De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa,

Ca am putut sa te cunosc,

Sa te ating suflet frumos,

Si am putut sa-ti simt iubirea,

Si am aflat ce-i fericirea,

Daca zambesc, o fac prin lacrimi,

Daca privesc, nu-s ochii mei,

Ca nu mai am lumina, inger,

De cand te-ai departat de ei,

Nu stiu,nu vad daca e soare,

Nimic acum nu are rost,

Secunda fara tine doare,

A fost frumos,frumos...... a fost!



Niciun comentariu: