Continuturile amenintatoare, ofensive sau indecente sunt interzise, fie daca sunt in format public, mesaje private, comentarii la orice postare de pe acest blog, propaganda rasista, sau alte activitati care nu sunt etice sunt de asemenea interzise. Pentru ca ceea ce vei scrie pe acest blog sa si ramana postat, trebuie sa fii politicos in tot ceea ce vei face aici.
MULTUMESC PENTRU INTELEGERE !
Protected by Copyscape Original Content Check

20 iulie 2009

Captiv by Licsandru Madalina


Cârduri imense de păsări fug de asfinţit.
Grupuri imense de oameni fug...
Sunt mult prea obosită să fug la nesfârşit
Fără să ştiu de ce, de cine... vreau să plâng!

Bătăile de aripi le poartă tot mai sus.
Cu fiecare pas, eu cad în alt abis...
Acum, nu simt nimic din ce-aş avea în plus:
Privesc imensul loc... şi cred că e un vis!

Păreau imense acum un minut.
Acum sunt, parcă, puncte goale...
Ele se schimbă cum eu nu am putut:
Când ele sunt în vârf – eu tot la poale!

De ce nu pot şi eu să zbor?
Oare încotro merg acum?
Nu pot, nu vreau acum să mor!
N-am ars. Atunci, de ce sunt scrum?


Niciun comentariu: