Continuturile amenintatoare, ofensive sau indecente sunt interzise, fie daca sunt in format public, mesaje private, comentarii la orice postare de pe acest blog, propaganda rasista, sau alte activitati care nu sunt etice sunt de asemenea interzise. Pentru ca ceea ce vei scrie pe acest blog sa si ramana postat, trebuie sa fii politicos in tot ceea ce vei face aici.
MULTUMESC PENTRU INTELEGERE !
Protected by Copyscape Original Content Check

19 august 2009

Poem

Amintirea mea

by me



Curajul ce-l aveam o data,
Sa-nfrunt aceasta lume,
E mort cu siguranta...
Uitat in alta lume.

Eu nu mai pot
Sa ma mai lupt cu morile de vant.
Invinsa stau acum
Si-mi plang al meu destin.

Iertare sa mai caut,
Iubire sa mai dau...?
M-am saturat!
Si gata !

In asta lume neagra
Nu voi mai cauta lumina.
Invinsa si pierduta,
Sunt eu, acum, de-a pururi.

Raman cu amintirea,
A ceea ce am fost candva:
Copil, femeie, lider,
Un zambet in furtuna...

Un luptator viteaz,
Ce-a fost invins banal
De asta lume muta,
In asta lume cruda,

Ce m-a'nvatat un lucru :
Iubirea nu exista !
E pururea uitata....
Invinge rautatea si patima patata.


Un suflet bun si cald,
Puternic si viteaz!
Acum tot ce-a mai ramas din el ..
...e amintirea!


Niciun comentariu: